25/11/14

wtorek, 25 listopada 2014





Wkraczamy w sezon jesienno-zimowy. Zaczynamy zakładać ciepłe płaszcze, czapki, szaliki. Z racji tego, że nie jest jeszcze bardzo zimno, zamiast szalika wybrałam biżuteryjny kołnierzyk zrobiony przez moją mamę, a zamiast botków - czółenka. Dzięki kapeluszowi stylizacja nabiera nieco miejskiego charakteru, ale jednocześnie jest bardzo elegancka. Od dawna marzyłam o kapeluszu w takim właśnie kolorze i jestem zadowolona z tego, że w końcu go znalazłam. :)


 designed by me coat & blouse | H&M jeans | made by my dad shoes | Stradivarius hat | 
made by my mum collar


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz. Super naszyjnik i kolor płaszczyka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk i naszyjnik świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusz skradł moje serce <3 widziałam go kilka raz, ale w końcu zdecydowałam się na ten z H&M
    dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń