Na dobry początek dnia - owsianka z bananami

poniedziałek, 11 kwietnia 2016




Kto ma ochotę na szybkie, zdrowe i pyszne śniadanie? :) Owsiankę przygotujecie już w 15 minut i najecie się nią do syta :) Przepis z gazety, od Ewy Chodakowskiej, sprawdziłam, smakuje, więc wrzucam dalej :)

Składniki:
3/4 szklanki mleka
1,5 łyżki płatków owsianych zwykłych
1 duży banan (najlepiej jeszcze niedojrzały)
konfitura z żurawiny lub suszona żurawina do smaku

Do gotującego się mleka wsypać płatki owsiane, zniżyć temperaturę. Gdy płatki będą miękkie, wrzucić pokrojonego banana. Na końcu dodać żurawinę, można też wrzucić kilka jagód goji :) Smacznego! :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja polecam mój śniadaniowy must have - jaglankę z pieczonym bananem, pyyyszka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio bardzo zainteresowałam się zdrowymi śniadaniami:-) Twoja propozycja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń